+31 (0)6 51 25 50 10 info@springx.nl

Wie zijn wij?

SpringX stelt zich voor

Home » Over ons

Onze X-factor …

Wij houden van ons vak en delen graag onze kennis om organisaties te laten groeien. Naast onze kennis en ervaring verrassen we onze opdrachtgevers met ons enthousiasme, positieve insteek en pragmatische aanpak. Dát is onze X-factor.

Wij zijn Karin Lemans en Koen Muijs. Wij waren collega’s bij Bruynzeel Keukens waar we mooie resultaten hebben geboekt in het optimaliseren van de klantbeleving. In 2019 zijn we gestart met SpringX. Daarin hebben we onze kennis, competenties, ervaringen en vooral ons enthousiasme gebundeld. Samen bereiken we meer: dat is onze overtuiging.

Enthousiast, betrokken, positief, pragmatisch en doelgericht: dat is onze aanpak. Bij SpringX leggen we nadruk op wat mogelijk is, het tot bloei laten komen van mensen en organisaties en duurzaam werken aan medewerker- en klantbeleving. Wij willen positief en duurzaam verbonden zijn met onze klanten en de maatschappij, elkaar helpen en beter maken. Dat is wat ons drijft, elke dag opnieuw.

Wij staan te springen om meer positiviteit de wereld in te brengen. Te springen om te doen wat we het allerliefste doen: onze relaties te helpen groeien en samen nog beter te worden. We zetten in op de optimale beleving voor klant én medewerker. Wij geloven dat gezonde groei niet alleen bepaald wordt in een klanttevredenheidsmeting, driedaagse cursus of training. Groei is het gevolg van keer op keer durven springen: met elkaar en voor elkaar.

Vol enthousiasme en gedreven door ambitie gaan we ervoor. We kiezen bewust voor een positieve insteek, omdat we geloven en ervaren hebben dat de glimlach die je uitstuurt, altijd weer naar jou terugkeert. En zeg nou eerlijk: positief samenwerken met medewerkers, leveranciers en klanten maakt eenieders werk gewoon veel leuker!

Samen springen, samen groeien

Filosofie

Wij geloven in een natuurlijke weg van wens naar werkelijkheid

De Filosofie van SpringX

Wij houden niet van zweven, maar we kennen allemaal het gevoel van vleugels hebben. Met sprongen vooruit terwijl je verder ziet dan ooit. Het is keihard werken voor de ultieme klantbeleving maar wanneer alles samenkomt is de magie ineens voor iedereen te zien. Te voelen. Te proeven. Wij brengen de factoren samen waartussen deze magie ontstaat. We gaan samen op reis richting jouw stip aan de horizon: een positieve energie in medewerkers die zich vertaalt in de ultieme klantbeleving.

Wij pakken zaken pragmatisch aan en staan met beide benen op de grond. Met de poten in de klei, de modder of achter het toetsenbord. Wij landen overal. Zolang het maar om mensen gaat. Dat is waar het voor ons echt wordt. Zo bouwen wij waardevolle, gelijkwaardige, eerlijke relaties met een positieve businesscase.

Geen tijd te verliezen. Laten we het gaan doen. Laten we samen springen.

Een goede samenwerking is meer dan het halve werk! Sterker nog: het is het fundament voor succes van de diensten die wij aanbieden én van jouw klantgedreven organisatie. Het geheim van een succesvolle samenwerking? Dat is vooral een klik tussen jou en ons. Natuurlijk merk je tijdens een persoonlijke kennismaking of die klik er is. Maar we vertellen je nu al graag wat wij meebrengen naar jouw organisatie.

Wees gewaarschuwd: wij brengen een flinke dosis enthousiasme mee. Je zult merken dat dit positief doorwerkt op je collega’s en op je klanten.

We zijn een oprechte, enthousiaste manier en gelijkwaardige sparringpartner voor jou én jouw hele organisatie. Vertrouwen is voor ons een wezenlijk aspect van onze samenwerking. Wij zullen je heus wel eens met zaken confronteren, maar doen dat altijd in een veilige setting en nooit op een bedreigende manier. Waar nodig, helpen wij om bruggen te bouwen tussen verschillende afdelingen.

We werken laagdrempelig, concreet en pragmatisch. Ons resultaat is geen document met ellenlange teksten, maar een concrete stap omhoog in de klantbelevingspiramide. Wij stellen daarbij altijd de mens centraal en niet het (NPS-)cijfer.

Medewerkers staan centraal en krijgen een actieve rol. Zij maken immers het verschil In klantbeleving. Wij vinden daarom dat feedback van klanten continu gedeeld moet worden met de medewerkers, zodat zij positief kunnen leren van succes en van verbeterpunten.

De ervaring leert dat veel mensen al een behoorlijk volle agenda hebben en daardoor soms onvoldoende toekomen aan voorbereiding en opvolging van zaken. Wij helpen hen concreet om dat wel te doen om zo voortuitgang te boeken.

Alles leuk en aardig, uiteindelijk draait het om het resultaat. Dat vinden wij ook! En dus maken we resultaatgerichte afspraken met jou!

Wij helpen organisaties om in een (verbeter)ritme te komen en dit te borgen, zodat jouw organisatie dit autonoom kan voortzetten. Dan kunnen wij met een gerust hart een volgende organisatie gaan helpen, want dan zit de Voice of SpringX in uw bedrijf!

Hoe wij samenwerken

Onze partners

Wij geloven in samenwerking, in kennis delen, in 1 + 1 = 3. Wij doen waar we goed in zijn. Onze partners ook. Aan de hand van jouw uitdagingen bekijken we welke partners positief kunnen bijdragen aan het eindresultaat. Zo weet je zeker dat je altijd een specialist in huis haalt.

Service Excellence

Onze partner voor het Service Excellence model

www.serviceexcellence.nu

Rijn Vogelaar

Onze partner in het gedachtegoed en de wetenschap van de kracht van enthousiasme.

www.rijnvogelaar.nl

Helen van Trierum

Onze partner voor merkstrategie en branding.

CYS

Onze partner op het gebied van CX-automation software.

www.cys.group

Moovs

Onze partner op het gebied van leiderschap en cultuur.

www.moovs.nl

Contact

Wil je weten wat we voor jou kunnen betekenen? Neem snel contact met ons op.

Laat een bericht achter